How it started..

Hallo allemaal,

Hier dan mijn allereerste blog op mijn eigen Blogspot. Ik vond dat het wel eens tijd werd! :)



Sinds ik in juli 2017 mijn instagram pagina begon, zijn er zoveel leuke dingen op mijn pad gekomen. Mijn volgers blijven maar groeien, ik krijg super veel leuke reacties, maar hoogtepunten zijn toch wel de uitzending van BinnensteBuiten, de binnenkijker op de website van Loods5 en Stek magazine. Daarnaast heb ik inmiddels een aantal leuke samenwerkingsaanvragen, waar ik later meer over zal vertellen.

Interieur is altijd iets wat ik interessant hebt gevonden, maar om nou te zeggen dat het altijd mijn passie is geweest? Dan zou ik liegen.. Ik ben wel altijd perfectionistisch geweest als het om interieur gaat, maar het begon allemaal toen we op zoek gingen naar een nieuw huis. Daar merkte ik toch wel dat ik weinig dingen echt mooi vond en op elk huis wel iets aan te merken had.. Een klushuis paste daarom beter bij ons, dan kunnen we het volledig naar onze eigen smaak maken. Natuurlijk scheelt het ook dat we een aannemer en elektricien als (schoon)vader hebben, anders wordt zo'n project als wij voor ogen hadden al een stuk duurder. In Haarlem betaal je nou eenmaal, ook voor een opknapper, nog steeds veel geld.

Nu, een jaar later, is er al heel veel gebeurd in ons klushuis, maar is het nog zeker niet klaar. We hebben de beneden verdieping omgetoverd van garage naar woonkamer/keuken. De eerste verdieping was een grote openruimte die als woonkamer en keuken diende. Hier hebben wij de ruimtes zelf ingedeeld en daar is nu onze slaapkamer met aangrenzende inloopkast, badkamer en een soort tweede woonkamer met openslaande deuren naar de patio. De bovenste verdieping is nog in oude staat, maar daar komt snel verandering in. Het is een split level verdieping met schattige trapjes naar de slaapkamers en op 1 kamer is een soort van vide. Ook is er een prachtig oud balkenplafond, alleen hoe hebben de vorige bewoners het in hun hoofd gehaald om die te verven en waarom in hemelsnaam donkerrood?!?

Before

After..


Before



After




















Door het opstarten van mijn instagram en de verbouwing van ons huis ben ik erachter gekomen dat ik echt iets met mijn passie wilde gaan doen. Ik ben begonnen met de opleiding "interieur ontwerpen"aan de Nia academie, omdat ik ook meer achtergrond m.b.t. interieur wilde hebben.





Reacties

Populaire posts van deze blog

Een PVC visgraat vloer

The making of.. mijn gepersonaliseerde spijkerjasje